Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Виховний захід на тему: «Дружба - найбільший скарб» (Підготувала Куліш Н.В.)
[ Викачати з сервера (29.7 Kb) ] | 06.02.2019, 4:34 PM |
Виховний захід на тему: «Дружба - найбільший скарб» Мета: Розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; вчити бачити справжню дружбу; виховувати уважне, шанобливе ставлення один до одного, розвивати уміння товаришувати, цінувати дружбу. Обладнання: Мультимедійний проектор, презентація до уроку, відео, мікрофон, картки, сигнальні кружечки. Хід заняття І. Організаційний момент. Зараз зима за вікном у дворі, Скачуть на холоді там снігурі. Вдихніть у долоньки свої тепло І подаруйте всім в класі його. - Який у вас настрій? Просигнальте кружечком ( червоний – відмінний, жовтий – добрий, синій – поганий) ІІ Повідомлення теми заходу 1. Відео про дружбу - Що таке дружба? 2. Вступна бесіда Дружба – це взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Найголовніше в дружбі – це довіра і взаємодопомога. - Хто такий друг? Друг – це той, кому ми безмежно довіряємо. Він завжди поруч, особливо у час, коли потрібна підтримка. Друзям разом цікаво, бо у них спільні інтереси, захоплення.
-Всі ви маєте багато друзів. А дайте відповідь ось на яке запитання. Чи потрібно дружити зі своїми однокласниками? Та чому? (Відповіді дітей) - А ви дружній клас? Чому? - Що б сталося, якби ви були неуважні одне до одного, не раділи успіхам своїх товаришів, не співчували їм у невдачах?
Нема ні миру, ні любові – Розтанули і зникли вмить. Розбив Віталик носа Вові, І той заплаканий стоїть. Замазали весь зошит Каті, Погане слово хтось сказав. Пішла біда гуляти далі… Хтось Колі ручку поламав. Скубнули Машу за косичку, Вона ображена мовчить, Портфелем вдарили Маринку… Ну як в такому класі жить? Де хлопці і дівчата б’ються І обзиваються весь час, Де над бідою всі сміються… Скажіть мені, хіба це клас?
- Чому друзі сваряться? Що треба зробити, щоб помиритись?
- Сьогодні ми з вами відправимось в подорож на кораблі. Коли люди збираються подорожувати, вони беруть крім речей з собою свої знання і вміння, старанність і, звісно, гарні взаємини між собою. - На кораблі є капітан. Сьогодні я буду вашим капітаном, а ви моєю командою. Згодні? Одягаємо головні убори матросів.
ІІ Робота над темою заходу 1. Робота в парах - Але спочатку наш корабель треба намалювати. Спробуйте обвести малюнок корабля по крапочках, але виконати це треба, тримаючись за ручку вдвох. - Скажіть, вам легко було виконувати це завдання? Вдалося відтворити задумане?
Ось так і між справжніми друзями можуть виникнути непорозуміння, головне вміти достойно вийти із неприємних ситуацій.
- А попливемо ми сьогодні до острова «Дружба». Щоб потрапити на цей острів нам потрібно пройти багато випробувань. Чарівний острів чекає на нас.. А ви готові? - Отже, гарної нам подорожі. 2. Випробування №1 Ми проплили зовсім небагато. А попереду вже перша перешкода. Це – скеля. Щоб її обійти, треба назвати якості, якими повинен володіти справжній друг. Справжній друг Зрозуміє тебе. Зрадіє твоїм успіхам. Пускає плітки. Допоможе у біді. Дасть добру пораду. Говорить неправду. Ображає товариша. Вітає з Днем народження. Нікого не ображає. З ним завжди весело. Захищає слабших. 3. Випробування №2 Над нами пролітає чайка. Вона нам принесла листа. Дорогі друзі, я знаю, що ви пливете на острів Дружби . Щоб туди потрапити, треба виконати завдання В казках є персонажі, які товаришують. Допоможіть їм знайти своїх друзів. Білосніжка і…. Вінні Пух і… Малий і… Буратіно і… Крокодил Гена і…. Наф – наф і… Кошеня Гав і…
4. Фізкультхвилинка Наш корабель,збився з курсу. Його притягнуло на безлюдний острів. Цей острів мореплавці називають Чорним. Говорять, що його зачаклував дуже злий чаклун. Якщо хтось попадає на нього, ним оволодівають самі мерзенні якості людини: злість, ненависть, гнів, образа. Люди на цьому острові завжди сваряться. А що треба робити, щоб не посваритися? ( веселитися, грати, займатися разом чимось цікавим) Гра «Фіксики» 5. Притча «Багатство, дружба і любов» - Виявляється, що злий чаклун – це дідусь, якого багато років тому образили. Ось що він розповів? (відео) Жив на березі моря старець. Був він зовсім самотнім, і нікого у нього не було на всьому білому світі. І ось одного разу пізно ввечері він почув стукіт у двері. Старий запитав: - Хто там? За дверима йому відповіли: - Це твоє багатство. Але старець відповів: - Колись я був казково багатий, але це не принесло мені ніякого щастя. І не відкрив двері. На наступний день він знову почув стукіт у двері. - Хто там? - запитав він. - Це твоя любов! - почув він відповідь. Але старець сказав: - Я був любимим, і сам любив шалено, але це мені не принесло щастя! - і знову не відкрив двері. На третій день до нього знову постукали. - Хто там? - запитав старий. - Це твоя дружба! - почув він у відповідь. Старець посміхнувся і відчинив двері: - Друзям я завжди радий. Але раптом ... разом з дружбою до нього в житло увійшли і любов, і багатство. І старець сказав: - Але ж я запросив тільки дружбу! На це відповіли йому: - Ти стільки років прожив на землі, і до сих пір не зрозумів одну просту істину? Разом з дружбою приходять і любов, і багатство!
- Чому разом з дружбою в будинок ввійшли любов і багатство? - Дідусь побачив, які гарні, чемні, веселі і дружні діти живуть на великій землі. Він почав довіряти людям і чари розсіялися. Тепер на цей острів будуть приїжджати туристи, а, можливо, колись на ньому поселяться люди. Щоб вони не забули, що таке справжня дружба, він хоче на каменях записати про неї. Давайте допоможемо скласти прислів’я докупи
6. Прислів’я про дружбу Друга шукай, і вовк не страшний. Без вірного друга в біді. Дружній череді велика туга. Друзі пізнаються а знайдеш – тримай. З добрим дружи, а лихого стережись.
7. Складання розповіді про свого друга - Подивіться, попереду у нас місток. Щоб пропливти під ним, нам треба розповісти про свого найкращого друга,використовуючи план і зразок на парті.
Склади розповідь про свого найкращого друга План 1. Як звати друга? 2. Скільки йому років? 3. Який він за характером? 4. У що ви з ним граєте? 5. Чому дружите? ЗРАЗОК У мене є друг ( подруга). Його (її) звати ……. Йому ( їй)…. років. Він ( вона) дуже…… Ми з ним (нею) разом…. Ми дружимо, тому що…..
8. Позитивні якості людини - Що сталося? На морі піднявся вітер, почався шторм. Щоб море заспокоїлося, вам треба написати ті позитивні якості, які є в кожного з нас. У вас на партах лежать долоньки. Посередині напишіть своє ім’я. А на пальчиках 1 – 2 якості, якими, на вашу думку, ви володієте. Об’єднайтеся в групи. Нехай кожен на пальчиках допише ваші якості. Повинен бути запис на кожному пальчикові, всього – 5
Добрий, відвертий, щирий, скромний, веселий, надійний, сміливий, талановитий, чесний, чуйний, розумний, кмітливий, працьовитий, ввічливий, товариський.
9. Ознайомлення з правилами дружби - Ось ми і на острові дружби. На ньому кожен з вас перевіре, чи можна його назвати справжнім другом. Ми подивимось відео, а ви подумаєте, чи всіма якостями, якими повинен володіти справжній друг, ви володієте.
ІІІ Підсумок заняття - А нам пора повертатися додому. Щоб не було сумно, давайте заспіваємо. Караоке «Дружба віддана» - Ось ми і вдома. Що нам допомагало долати перешкоди в дорозі? Так якого друга можна назвати справжнім? - Візьміть до рук кружечки і покажіть, який у вас настрій наприкінці заняття ( червоний – відмінний, жовтий – добрий, синій – поганий) - І закінчити наше заняття я хочу словами кота Леопольда: «Ребята, давайте жить дружно».
|
Категорія: Учительська | Додав: 15je61119 |
Переглядів: 309 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0 |
|
|